Aquesta setmana santa visita les Preses

Aquests dies si tens interès a visitar la Garrotxa, no t’oblidis d’aturar-te al nostre poble a les Preses. En el municipi i trobaràs l’encant rural i del saber fer dels nostres veïns i veïnes.

Hi trobaràs les botigues de poble de tota la vida on podràs comprar productes de Km0 i de qualitat. Tenim carnisseria, peixateria, fleques, botigues de comestibles i fins hi tot una botiga de roba que ofereix peces de vestir de marques de renom.

Sí tens interès de fer excursions o rutes no pots deixar passar de visitar el Parc de pedra tosca, premi europeu de paisatge Rosa Barba, l’àrea de Xenacs  on hi trobaràs un restaurant i podràs pujar fins a puig rodó, un mirador amb vistes espectaculars de la Vall d’en Bas i Olot. També pots visitar Bosc de Tosca, la Vall del Corb i les ermites romàniques de sant Martí i sant Miquel del Corb.

Tenim una pàgina web dedicada al nostre visitant on es pot consultar totes les rutes, excursions i visites que pots fer al nostre municipi.

Pàgina web de turisme:  https://turisme.lespreses.cat/

Sí visites la Garrotxa, visita les Preses. Tenim el nostre encant! 

Àrea de Xenacs amb el Restaurant Can s’Alba. 

Artigues del Parc de Pedra Tosca

Ermita de sant Miquel del Corb

Les Preses des de Xenacs
Les Preses des de Xenacs