Aquest diumenge ens tenyim de rosa – Cursa de la dona

Les Preses acollirà el pròxim diumenge 25 d’octubre la 9a Cursa de la Dona, una activitat esportiva i participativa adreçada a dones de totes les edats, que es podrà fer tant corrent com caminant.

La cursa és de caràcter no competitiu i no disposarà de cronometratge ni de classificacions. L’objectiu és promoure l’activitat física, la participació i els hàbits saludables en un ambient lúdic i inclusiu.

Les participants podran escollir entre dos recorreguts: un de 5 quilòmetres, adaptat a tots els nivells i mobilitats, i un altre de 10 quilòmetres, que transcorrerà per camins de bosc. Tots dos itineraris tindran la sortida a les 10 h des del parc de l’1 d’Octubre, al costat de l’Escola la Bòbila.

Recollida de samarretes

  • La recollida de samarretes es farà a l’Escola la Bòbila en els horaris següents:

  • Dissabte 24 d’octubre: de 10 a 13.30 h i de 16 a 18 h.

  • Diumenge 25 d’octubre: de 8 a 9 h.

Per recollir la samarreta caldrà presentar el comprovant d’inscripció o el DNI.

La Cursa de la Dona de les Preses arriba a la seva novena edició com una oportunitat per compartir una jornada d’esport, convivència i participació. L’organització anima totes les dones a sumar-s’hi i a gaudir de la cursa al seu propi ritme.

Més informació i inscripcions: cursadeladona.lespreses.cat